Byta utbildningsort Polishögskolan - Forum

2018-05-31 11:01   John

Hej, Jag är antagen till Polishögskolan Umeå Campus HT-18. Jag önskar att byta utbildningsort till Sthlm eller Växjö, eller allra helst Distansutbildning för att kunna tacka ja till utbildningen. Är du intresserad av att byta, kontakta mig gärna.


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2018-06-04 13:06   Lirka

Har plats i Växjö på campus. Är intresserad av ett byte.


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2018-06-05 18:37   Josefina

Hej! Jag läste ditt inlägg och jag har samma problem. Jag har skrivit till rekryteringsmyndigheten men inte fått svar. Har du lyckas få kontakt med någon eller har du någon information om byten? Den informationen jag har fått fram är inte så mycket.

Tack på förhand// Jossan


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2018-06-25 11:56   Calle

Hejsan, såg att du ville byta Växjö mot Umeå polisutbildningsplats! Gäller detta fortfarande att du vill byta?


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2018-06-29 19:46   John Olsson

Hej,

Såg detta först nu. Är du fortfarande intresserad av ett byte? Vet inte om man kan ordna det själv men om man hör av sig till rekryteringsmyndigheten tillsammans så borde dom väl kunna lösa det.
//John


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2018-06-30 10:40   John Olsson

Hej,

Är du fortfarande intresserad av ett byte?


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2018-07-02 23:59   Calle

Hejsan John! Jag ber om ursäkt, jag skrev i fel tråd och tyvärr kom det till fel person! Är även jag intagen till Umeå ht18. Hoppas det löser sig för dig! /calle


RE: Byta utbildningsort Polishögskolan
2019-06-05 17:54   Pierre

Hej,

Jag fick en plats till Polishögskolan i Växjö HT-19. Jag är intresserad av att byta utbildningsort till Sthlm. Kontakta mig gärna om du vill byta.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in