panik/ångest/efterbliven - Forum

2012-01-10 23:17   Hanna

Varning jag skriver av mig en massa svammel och ångest, hoppas väl på medlidande och igenkännande antar jag.
OK planen i höstas var att plugga upp MaD, FyA o B tills nästa höst och att jobba ihop cash för att slippa lån till tre års studier till ingejnör. Fint. Jobb fanns det gott om, stod med tre st(ett heltid två timjobb), så en bra slant blev det. MEN -vart tog pluggandet vägen? "Det är lugnt ja läser lite nu men det är ju gott om tid"... 6 mån senare -WTF, är det tre månader kvar till sista anmälningsdag(till hösten) och jag har inte gjort ett piss?! (Inte helt sant då jag läst in två av kurserna på egen hand men ont om tenta-tillfällen härute i bushen= på pappret är det tomt). TOMT. Hur kunde det bli såhär? Är jag ensam om att vara fullständigt inkompetent vad gäller tidsuppfattning (mitt undermedvetna hoppades väl att ansökningsdatumet skulle vara mer runt.. juli? ;) ).


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in