Sugen på Florens? - Forum

2005-11-19 16:34   Maria
Jag tänkte åka till Florens i början på nästa år men jag skulle vilja jobba istället för att plugga. Tänkte höra om det finns någon som har samma planer som jag men inte riktigt modet att ta göra det helt själv? Har varit i Perugia över sommaren 6 mån och pluggat italienska. Hör av dig! /Maria 20

Ang: Sugen på Florens?
2005-11-19 19:38   SW
Låter jätte intressant! Har alltid velat åka till Italien och läser just nu inreding, design och marknadsföring sista året. Har däremot inte läst italienska men skulle se vistelsen som ett perfekt tillfälle för att göra det! Men som du förstår är det alldeles för tidigt för mig att göra det i början av nästa år Om du skulle tänka dig att åka till hösten i stället så är jag väldigt intresserad och skulle jätte gärna vilja prata mera! MVH Sophia

Ang: Sugen på Florens?
2005-11-22 21:16   Idah-mare
Kan inte du berätta lite om hur det är i Perugia . jag skulle jätte gärna vilja åka dit och plugga. Hur går man tillväga och hur mycket ostar det? M.V.H // Idah

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in