Söker kombo for min lagenhet i Paris - Forum

2009-03-02 11:02   Susanne
post Hejsan, Jag ar en svensk tjej som sedan 6 manader jobbar med marknadsforing i Paris. Jag har en lagenhet som jag skulle vilja dela vid Victor Hugo (16e). Laganheten ar pa 50 kvm, valdigt frasch och "chict" inredd, i ett sakert och valdigt fint omrade i paris center med utsikt mot eiffeltornet. Lagenheten har ett amerikanskt kok, och ett stort badrum med badkar. Den totala hyran ligger pa 1300 euro i manaden sa delat pa tva blir det 650 per person. Det ar en tvaa med en sang i vardagsrummet (har far man komma pa nagon smidig lasning som passar bada givetvis). Personen som jag saker som kombo maste vara latt att umgas med, ratt lugh eftersom jag jobbar veckodagar samt icke-rokare. Hoppas jag inte lat alltfor trist nu! Later det intressant, hor garna av dig pa: susanne_bjorkman2@hotmail.com eller 0033624080691 Mvh, Susanne

RE: Söker kombo for min lagenhet i Paris
2009-06-14 18:04   Louise
post Hej Susanne, Jag kommer att studera franska på Sorbonne med start i höst och undrar om du fortfarande har plats i lägenheten? Har inte bestämt hur länge jag ska stanna än och hoppas att det kan gå bra ändå. Jag kommer ifrån Umeå och är mycket flexibel gällande boendet. Med vänlig hälsning, Louise 073-8302891 louise.nordgren@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in