Paris VT 2008 - Forum

2007-08-26 01:11   Sabby
Tja! Ska plugga i Paris nu till våren ( Sorbonne) och söker därför någon/några att dela lägenhet med. Hör av er om ni är intresserade ev. hittat något :) BIZ / Sabby lulu_757_75@hotmail.com

Ang: Paris VT 2008
2007-10-05 21:47   Elin
Bonjour! Jag heter Elin och ska börja läsa franska i Paris till våren också! Är i full gång och letar efter lägenheter men helt lätt är det inte..... Skulle gärna vilja dela nån lägenhet! Just nu bor jag i Göteborg där jag pluggar. Var kommer du ifrån? Kram Elin

paris lgh
2007-10-07 22:23   Mia
hej Elin! Jag har en lägenhet i Paris som jag bor i. Det är en tvàa pà 33 kvadrat som ligger vid metro port de Cligancourt. Kanske kommer jag jobba i Sverige fràn 1 januari och dà kan det bli aktuellt att hyra ut. Inget är sâkert ännu. Jag kan genast varna er fôr att priserna här är rätt höga. Jag kommer ta minst 600 euro annars gàr det back. Lycka till! Mia

Ang: Paris VT 2008
2007-10-09 17:01   Mia
Hej! Mitt namn är Mia Fogelberg. Jag råkade se ditt meddelande här på forumet ang en lägenhet i Paris. Till hösten 09 så söker jag en lägenhet att hyra för några månader. Är det aktuellt? Mvh Mia

Paris VT 2008
2007-10-22 20:34   Ebba
Hej, jag heter Ebba och jag ska läsa franska på sorbonne och behöver nånstans att bo under en termin. Är det nån som har något att hyra ut eller någon som vill hyra ihop?

Dela boende
2007-11-05 11:17   Joanna
Hej Ebba! Såg att du redan fått en massa svar men skriver endå. Söker precis som de andra någon att dela boende med från slutet av janari då min kompis flyttar ut. Är en 19 årig mode design student och bor i 15 arr i en lägenhet på 28 m2. Som är är belägen 15 min gång avstånd från Tour Eiffel.Hyran blir ca 500 euro (inkl.el+vatten) Är du intresserad mejla:joannabrittberg@hotmail.com

Uthyres Rum i Paris 2008
2007-11-16 15:46   Mia la parisienne ;)