Lägenhet att hyra i Paris - Forum

2007-09-17 20:56   Inger
En liten lägenhet vid metro Odeon är ledig från 1 oktober 2007. Uthyres 3 månader eller längre. 1 rum + kök/badrum. Möblerad. 7 tr med hiss. Fri utsikt. Om du är intresserad kontakta inger.hellden@brainfo.net //Inger

paris
2007-09-20 09:44   johan
Hej!! Bor i Paris med min franska flickvan. Soker lagenhet, bada har fast jobb och ar rokfria. Maila pris och bilder om det later intressant!! //Johan

Söker rum i Paris
2007-11-06 11:10   Elin
Hej,finns det någon möjlighet att lägenheten/rummet är ledigt från Januari- maj 2008.Jag är 26 år och ska plugga franska på univeritetet. Mvh Elin Tel:0762912719

Ang: Lägenhet att hyra i Paris
2007-12-27 18:59   Louise
Hej, jag ska studera franska i Paris från slutet av februari 2008 till åtminstone slutet av maj 2008 och söker nu bostad. Är din lägenhet ledog då och i så fall till vilket pris? Vänliga hälsningar

Ang: Lägenhet att hyra i Paris
2007-12-31 12:49   sofia egerström
Hej, jag är en svensk tjej som har tänkt stanna i Paris mellan den sjunde januari och slutet av mars 2008. Jobbar på en restuarangkedja som heter Cojean. Har tidigare bott i området kring Odéon och känner väl till det, samt finenr det säkert för en ung tjej. Jag skulle gärna se bilder och även vilja veta priser, förutsatt att den är ledig givetvis. Tack på förhand, mvh Sofia Egerström

Din lägenhet skulle vara toppen!
2008-01-06 22:27   Chris Efraimsson
Hej Inger! Jag besökte en vän i paris nu i november och blev förälskad i Paris. Därför har jag bestämt mig för att gå franska för nyböjare nu i vår. Förhoppningsvis kommer jag trivas så bra att jag vill stanna kvar.. vi får se. Håller i alla fall på att leta lägenhet nu och såg din annons. Ser att du har fått många svar, men om det är så att den fortfarande är ledig så är jag väldigt intresserad av att få lite mer information, kanske se bilder på lägenheten. Med vänliga hälsningar Chris Efraimsson

Dela lägenhet?
2008-01-06 22:37   Chris Efraimsson
Hej Louise! Jag är 19 år gammal och ska ner till paris och plugga från slutet av februari och tre månader framåt.. som du. Tänkte kolla om du kanske är intresserad av att dela lägenhet? Väldigt mycket lättare att hitat boende då. Som sagt hör gärna av dig isf. Mvh Chris Efraimsson

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in