Barcelona vt-07 - Forum

2006-10-06 00:02   Zaza
Hej! Har tänkt att åka till Barcelona i början av januari nästa år och vara borta i 4-6 månader. Någon som har några tips om bra skolor och/eller boende att dela med sig om? Kanske någon som också ska dit och söker res/boende-kompis? Vore jättekul om du hörde av dig! / Zaza

Ang: Barcelona vt-07
2006-10-06 13:37   RJ
Boende finner du på http://www.loquo.com det är den bästa sidan.. själv har jag bott i Barcelona i 8 mån så det är bara att höra av dig om du har fler frågor..

Ang: Barcelona vt-07
2006-10-24 11:36   Maja
Jag ska till Barcelona i jan för att studera i 7 månader. Jag delar/letar gärna lght tillsammans. Hör av dig om det låter bra! // Maja

Ang: Barcelona vt-07
2006-10-25 16:03   Lisa
Hejsan Zaza, Kolla in sidan www.barcelona-home.com Det är ett internationellt ungdomscenter som hjälper till med massa olika saker så som tex boende, studier, arbete, etc. Kram Lisa

Ang: Barcelona vt-07
2006-10-25 21:49   Zaza
Tack så mycket för tipsen! Maja, det skulle vara helt perfekt! Har du något på gång redan nu eller letar du fortfarande? Om du vill kan du maila mig på trixie_lovey@hotmail.com Hoppas vi hörs! Kram Zandra

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in