Barcelona i mars - Forum

2006-01-31 19:56   Julia
Hej! Jag är en 20-årig tjej som har tänkt att åka till Barcelona i början på mars. Ska jobba eller plugga. Känner ingen där sen tidigare så det vore kul att ha kontakt med någon mer som ska dit, Hör gärna av dig i så fall, eller om du har några andra tips om boende t.ex. Ser fram emot en spännande tid i Barcelona. ha det gott! -Julia julianden@hotmail.com

Ang: Barcelona i mars
2006-02-07 17:05   al
Hejsan heter Alexandra bor i Barcelona ska jobba har sa har av dig till min nar du kommer ner sa kanske vi kan dela pa en lagenhet. MVH Alexandra

Ang: Barcelona i mars
2006-02-08 20:23   Julia
Hej Alexandra! Vore jättebra att ha någon att leta lägenhet med. Åker antagligen den 1 mars, men jag hör av mig då. Hittar du något bra innan så hör av dig. Ha det gott! kram -Julia

Ang: Barcelona i mars
2006-02-28 20:45   Julia
hej Alexandra! Hoppas att allt är bra med dig i Barcelona. har hört att våren har kommit dit. Är du fortfarande intresserad av att leta lägenhet ihop? Jag åker iaf ner till Barcelona imorgon så hör av dig om du vill. Kram -Julia

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in