21 årig tjej söker sköna roommates i LA - Forum

2013-01-05 13:32   Pelin Özan

Hej!

Jag söker sköna snubbar/tjejer som vill bo med mig i LA. Jag tänkte söka in på SMC inför HT2013 - Fashion Merchandising, och förhoppningsvis kommer jag in och flyttar senast i början av augusti!

Tänkte berätta lite kortfattat om mig och vad jag söker hos en roommate! - Jag kommer ha fyllt 21, och jag är singel och bor i Stockholm. - Jag är väldigt ordningsam och även lite pedantisk. Men jag kan också vara väldigt stökig och ibland kan jag bara känna "nä, jag orkar fan inte diska efter mig direkt efter maten. Dags för matkoma!!"

Eftersom jag åker till LA för att studera så kommer jag att fokusera en hel del på studierna under dagarna. Däremot ser jag fram emot många utekvällar i Hollywood och hemmafester hos folk! - Jag älskar att umgås med killar. They're the best! Därför har jag inga problem med att bo med killar. - I love fashion and I love shopping. And food. And boys. And food. - Jag vill bo i en fräsch lägenhet med pool och gym. Gärna nära Hollywood. - Jag bor gärna med någon som vill skaffa amerikanskt körkort och en bil. Jag tänkte nämligen göra det ifall jag trivs i LA och stannar i 1 år eller mer. (då kan man dela på kostnaderna av bilen) - Jag vill att det ska vara OK för alla att få besök från Sverige. Man får trängas lite när folk är på besök helt enkelt.

Om ni vill veta vem jag är lite "mer", så kan ni spana in min blogg: www.impashion.blogg.se Maila mig gärna på pelin.ozan@hotmail.com ifall någon är intresserad!


RE: 21 årig tjej söker sköna roommates i LA
2013-01-14 11:15   Nicci

Jag håller på med min ansökan till Santa Monica College, plugga business. Söker också en roomie! Är 19 men söker någon i din ålder då jag umgås endast med folk som är minst 20 :) Jag är en tjej från Trelleborg, singel och en jävel på party! Är också rätt pedantisk men kan även ta disken dagen efter :) Hör gärna av dig antingen på facebook (Nicci Olsson) eller på mail, nicci-@live.se :)


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in