Tips om jobb som översättare hemifrån! - Forum

2011-02-24 04:52   Tips!

Jag vill tipsa er alla om ett arbete som ni kan göra hemifrån som översättare!

Inte så dumt...
-----------------------------------------------------------------
Vi söker omgående översättare, för alla språkkombinationer och som vill arbeta hemifrån.
Vi söker dig som har goda kunskaper i ett främmande språk och som vill arbeta deltid eller heltid. Du skall ha stor ansvarskänsla då vi ofta arbetar med mycket snäva tidsmarginaler.
Du bör ha en teknisk, juridisk eller medicinsk bakgrund och mycket goda kunskaper i ett främmande språk. Du översätter endast till ditt modersmål.
Vi har utvecklat ett speciellt projektstyrningssystem för våra översättningsprojekt och vi kommer allra först att be dig att göra en provöversättning. När din provöversättning godkänts kommer du att kopplas till vårt projektstyrningssystem där du kan svara på jobberbjudanden. Du kan självklart både tacka ja och nej till jobb.
Du kan ladda ner vår mjukvara kostnadsfritt och säkert (gratis och virusfritt). Om du är intresserad av att arbeta som översättare, svara då på detta meddelande och vi kommer att sända dig en länk för nedladdning.

Om du är intresserad eller vill ha ytterligare informationer, var god kontakta oss på eller sänd ditt CV till recruitment@isotranslations.com.


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2013-09-09 23:08   Alexandra

Hej! Jag är student på Kungsholmens gymnasium och är intresserad av att jobba för er som översättare på deltid. Mvh Alexandra


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2014-02-16 17:10   Matina Chasta

Hej, jag är grek men jag bor i Sverige de senaste 6 år. jag är intresserase att jobba som översättare från svenska eller italienska till grekiska i deltid. Med vänliga hälsningar, MAtina Chasta


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2016-11-01 10:05   Jobb som översättare
Hejsan.
Jag är intresserad av att jobba med översättning. Jag är uppvuxen i Göteborg, talar och skiver svenska flytande. Kroatiska, Bosniska och Seriska är mina modermål.
Vad är det för test man måste klara för att gå vidare?
Ser fram emot att ni hör av er.

Mvh Nadja

RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2018-07-23 12:40   Youn

Jag är intresserad av det här jobbet och kan de följande språk på tal och skrift : svenska,arabiska,engelska,franska


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2019-02-24 21:57   Emma Carlsson

Jag är väldigt intresserad av att arbeta som översättare.


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2020-01-26 18:37   yvonne.lindskog66@gmail.com
Hej

Jag är intresserad att testa på och jobba som översättare som extra jobb . Mitt modersmål är italienska.

Mvh
Yvonne Lindskog

RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2020-03-24 14:40   Najla Kasupovic

Hejsan! Är en 21årig ung mamma, som söker jobb eftersom jag och min 4månaders flicka har det svårt för tillfälle. Har sökt alla möjliga lösningar men har inte fått någon hjälp hittills. Min ekonomi är väldigt ostabil, vilket leder till att jag börjar må dåligt över det.
Mitt modersmål är bosniska, men har gått i en svensk skola sedan 8-år ålder, så pratar och skriver svenska lika bra. Kan även kroatiska, dvs. Det är likt som bosniska men finns ändå ord som inte förekommer i det bosniska språket. Vill jättegärna försöka allt som krävs bara jag hittar jobb och får lösning på mina problem.


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2022-05-12 20:16   Moa

Jag söker jobb som översättare!


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2022-06-07 15:18   Shabnam Asad

Jag vill gärna jobba som översättare på deltid, jag har studerat några kurser på tolk utbildningen på ABF skolan


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2022-08-06 22:20   Allaa

Jag har arabiska som modersmål och talar svenska flytande. Då jag har gått både,gymnasium och Grundsklolan i Sverige. Just nu jag studerar andra år i unvirstet.


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2023-08-17 06:55   Aho

Hej jag är intresserad utav att jobba som tolk på deltid


RE: Tips om jobb som översättare hemifrån!
2023-08-17 06:55   Aho

Hej jag är intresserad utav att jobba som tolk på deltid


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in