Utbildning till Rörmokare - Forum

2008-11-03 22:02   patrik
Hej jag skulle vilja utbilda mig till rörmokare men vet inte hur!? Är det någon som vet någon utbildning i stockholm, lärlingsplats el KY utbildning mm?? Mvh Patrik

RE: Utbildning till Rörmokare
2008-11-06 09:01   besart tahiri
post hej jag vill utbilda mig till rörmorkare och undra om ni kan ringa mig så fort ni kan, med vänliga hälsningar Besart Tahiri..

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-03-16 18:17   Amed Serani
hej jag vill utbilda mig till rörmorkare och undrar om det finns en plts hos er för mig för det är något ja ser fram imott. mvh Amed Mob nr: 0700-371101

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-05-09 13:31   roman
hej jag vill utbilda mig till rörmokare kan du hjälpa mig kurs tack

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-05-27 21:17   Heej
Hej... Jag skulle vilja utbilda mej till rörmokare vet ej hur man anmäler sig men skulle vara tacksam om ni skicka mail till mej hur man gör det Mvh Soffe

RE: RE: Utbildning till Rörmokare
2009-05-28 09:08   Linda
Hej killar, Ni kan göra en sökning på studentum. Gå in på följande länk: www.studentum.se/bygg_anlaeggning_fastighet___153__.html Ni får fram en lista på utbildningar inom bygg/anläggning/fastighet. Här är en rörmokarutbildning i Stockholm: www.studentum.se/VVS_montoer_81131.htm Om ni har några frågor angående en specific utbildning, kontakta skolan t.ex genom att göra en intresseanmälan som du hittar längst ner på utbildningen hemsida. Lycka till!

RE: RE: RE: Utbildning till Rörmokare
2009-08-19 18:01   kt
hej undrar om det finns någon utbildning till rörmockare i luleå som jag har hört, länk till sidan? kristoffer

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-08-26 13:15   Erik J
Hej vill läsa VVS utbildning via KY och undrar vart jag kan göra detta? En annan fråga som jag lurar på är om man får sudiebidrag även vid KY-utbildningar. Mvh Erik

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-08-27 20:25   erdinc
hej jag vill utbilda mig till rörmorkare och undrar hur man anmäler sig

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-09-14 09:28   Linda
Hej Erik J, Om du gör en sökning på Studentum (välj KY-utbildningar och skriv VVS i fritextsök-rutan) får du fram följande utbildningar: www.studentum.se/ky_utbildning__vvs___4.html Alla KY-utbildningar är kostnadsfria och CSN-berättigade.

RE: Utbildning till Rörmokare
2009-09-14 09:45   Linda
Lite information för er som vill bli rörmokare.Idag kallas rörmokare för VVS-montörer. För att bli VVS-montör måste man först genomgå 3 år på gymnasium, energiprogrammet inriktning VVS. Här hittar ni alla gymnasieskolor som erbjuder energiprogrammet www.gymnasium.se/energiprogrammet_en___98__.html. Om ni är lite äldre kan ni gå en gymnasial vuxenutbildning (komvux). För att få VVS-montörscertifikat kräver VVS-branschen att man efter genomgången utbildning och efter lärlingstiden skall göra Yrkesexamen för att få certifiering. Det finns även KY-utbildningar som erbjuder VVS-utbildningar (t.ex. projektledning inom VVS).Du söker via skolan. Här hittar du ky-utbildningar www.studentum.se/ky_utbildning__vvs___4.html När det gäller gymnasiala vuxenutbildningar, söker du via din hemkommun. Lycka till!

RE: Utbildning till Rörmokare
2011-10-31 20:27   Kyutbildning

Hejsan Besart Tahiri,Vi skulle vilja veta lite mer om dig och undrar ifall du kan skriva din hem/privat nr så vi kan ringa dig! Tack för förhand hej.


RE: Utbildning till Rörmokare
2019-01-09 16:40   Belai Alazar

Hej

Mitt namn är Belai och jag är Intresserad av att Utbildning till Rörmokare, om det finns möjlighet.
Mvh
Belai 


RE: Utbildning till Rörmokare
2019-01-21 09:05   Tsegay

Hej Mitt namn är Tsegay.
Jag vill utbilda mig Rörmkare om ni har lediga plats i Norrköping


RE: Utbildning till Rörmokare
2019-02-28 09:47   alfavärmeKanfort

all VVS arbete,alla Sverige
kvalificerad rörmokare söker arbete i Skandinavien,erfarenhet i av renovering av gamla hus i sverige,installation av ett nytt värmesystem,och vatten, avlopp, värme golv, jag känner till standarderna,jag jobbar med alla material,jag har min egen professionella utrustning,verktyg. Värmepumpar luft vatten montering. 
nationalitet Litauen


RE: Utbildning till Rörmokare
2019-05-01 12:45   Micheal Berhe

Hej , jag vill utbilda mig rörmokare om ni har ledig plats i Stockholm.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in