Modeinköpare - Forum

2010-02-16 14:32   Sofia
Hejsan folk. Jag skulle jättegärna vilja bli modeinköpare, men det stora kruxet är att veta var man bör utbilda sig och inom vilken kategori. Jag vet att det finns i Borås men bor i stockoholm och det enda modemässiga jag fastnat för här är Beckmans utbildningar. Men ingen utav dem har direkt med inköp att göra. Någon som har förslag på skola? Eller utbildning?

RE: Modeinköpare
2010-02-20 00:39   Sussi
Finns en del i Stockholm som man kan kolla upp, t ex tillskärarakademin, folkuniversitet. Om du vill bli något, varför hindra för att det inte ligger i "rätt" stad? Borås är trevligt, kan fixa bostad osv.

RE: Modeinköpare
2010-02-22 19:05   Sofia
Men min pojkvän är ett stort hinder. Har ingen lust att ge upp tre år och vi har haft tillräckligt med distansförhållande..

RE: Modeinköpare
2010-03-01 16:32   Sussi
Okej. Men kolla då vad olika skolor i stockholm har att erbjuda. Kolla också ekonomikurser så du t ex kan kombinera med textilkunskaper för att kunna bli modeinköpare.

RE: Modeinköpare
2010-09-21 00:11   modeinköpare

hej! jag vill bli inköare inom mode! finns de någon bra utbildning i sverige som erbjuder detta?? mvh mikael


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in