Privat mattelärare efterlyses i VÄSTERÅS. - Forum

2014-02-08 14:51   Elev

Söker någon som vill tjäna sig en extra slant. Behöver extra hjälp med matematik 2-3. Speciellt med ekvationer, derivering och sån skit. Min nuvarande lärare kan inte förklara för han är en dum trollare så jag är desperat behov utav hjälp! Du är antingen * nyexaminerad gymnasielärare i matematik * studerande till gymnasielärare i matematik * en jävel i matematik och gick ut med högsta betyg i matematik A,B,C. * nuvarande lärare i matematik Vem är jag? Jag är en snart 20 årig kvinna som behöver cirka 2 timmar extra hjälp per vecka för att studera upp följande ämnen. Så vill du tjäna några hundringar extra månaden. Så skriv! Skriv din mail här så hör jag av mig.


RE: Privat mattelärare efterlyses i VÄSTERÅS.
2015-04-01 18:46   F.M

Hej

Jag är inte matte lärare eller sånt utan har magister examen inom elektroteknik från Mdh (västerås) och har läst ca. 40 högskole poäng matte, jag är duktig att lära ut matte . Om du är intresserad och forfarande behöver hjälp kontakta mig.

Hälsningar
F.M


RE: Privat mattelärare efterlyses i VÄSTERÅS.
2016-05-11 22:12   Lezan Rashid
Hej!
Jag brukar ha läxhjälp på kvällar/helger, hör gärna av dig via 0736133751 för mer info.
Mvh
Lezz

RE: Privat mattelärare efterlyses i VÄSTERÅS.
2017-01-23 14:41   ize1
hejsan, har en dotter som är 10år och behöver hjälp med matte, en till två gånger i veckan, så finns det en vänlig själ som kommer hem till oss o hjälper henne för en billig slant??

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in