Plugga till läkare i Bulgarien - Forum

2016-09-28 22:41   Ash
Vill du söka till Läkarprogrammet i Bulgarien, Pleven medical university eller Plovdiv medical university? Jag finns här och kan hjälpa intresserade seriösa studenter, start våren 2017 i staden Pleven eller hösten 2017 i staden Plovdiv. Mvh Ash

RE: Plugga till läkare i Bulgarien
2016-11-04 12:54   sara
hi!
send me your nr plz.

RE: Plugga till läkare i Bulgarien
2016-11-28 14:06   Omayma jomni
Hej jag undrar behöver jag både kemi1 och två, biologi 1 o 2 för att komma in elr räcker det med att jag läst kemi1 och biologi 1?

RE: Plugga till läkare i Bulgarien
2018-09-28 12:58   JA

Hej kan du snälla kontakta mig, vet att du skrev för längesen men hoppas fortfarande du kan hjälpa ... skulle varit enormt tacksam!!


RE: Plugga till läkare i Bulgarien
2019-03-28 18:18   Mavia

Hej! skulle du kunna ge mig mer information om läkarutbildningen i Bulgarien? Om boendet och hur mycket det kostar? Tack!


RE: Plugga till läkare i Bulgarien
2020-09-11 12:07   Mari

jag läser mitt fjärde på läkarprogrammet i Litauen och vill gärna byta universitet. Vet du om AT- tjänsten ingår i läkareprogrammet på Pleven medical university eller Plovdiv medical university? eller måste man göra den i Sverige när man är klar?


RE: Plugga till läkare i Bulgarien
2021-12-24 12:06   Heba

Jag funderar på att plugga till läkare i Bulgarien, men jag undrar om de erbjuder utbildning på engelska och vad är det som krävs att komma in?


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in