Jag hjälper till med skolarbeten - Forum

2018-02-19 12:05   J
Hej! Jag hjälper dig gärna med olika typer av arbeten inom de flesta ämnen. Maila gärna till: john.henr@yahoo.com och beskriv vad du vill ha hjälp. Med Vänliga Hälsningar John

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-02-27 13:41   Carigum
Hej uppstshjälp?
Har 2 uppsats skrivningar 2sid var svenska

Ämne : litteratur
Fråga:write about a topic or text of your choice from a memory studies perspective &
Why is ecocriticism skeptical of the term “development”?

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-02-28 16:06   J
Hej Carigum!

Jag kanske kan hjälpa dig. Maila mig på john.henr@yahoo.com.
Skicka gärna med själva uppgiften om det går eller kopia på den. Och beskriv lite mer om deadline och annan info som kan vara bra att ha.

Ser fram emot att höra från dig!

MVH

J

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-18 10:08   F.C.
Skulle behöva hjälp med några uppgifter som är skrivna på engelska. Kan du hjälpa mig?
/ Fredrik

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-19 11:57   J
Hej Fredrik!

Ja, det ska jag nog kunna hjälpa dig med. Engelska är ett språk jag talar och skriver flytande.

Skicka ett mail till: john.henr@yahoo.com och berätta mera.

MVH

J

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-24 09:55   Alya
Jag hinner inte med mina inlämningsuppgifter. Det är för mycket annat som kommer emellan hela tiden.

Kan du hjälpa mig? Hur kontaktar jag dig?

A

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-26 12:11   J
Jag kan säkert hjälpa dig med detta. Välkommen att maila mig så hjälper jag dig: john.henr@yahoo.com

MVH

J

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-26 15:36   Examensarbetet
Hej! Jag behöver hjälp om examensarbetet och jag måste vara klart den fjärde april. Skulle ni kunna hjälpa mig.

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-28 22:41   J
Hej!

Jag kanske kan hjälpa dig trots att datumet ligger nära i tiden. Maila gärn och berätta mer till mig: john.henr@yahoo.com

MVH

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2018-03-31 01:35   Dina
Jag behöver snabb hjälp med uppgifter i historia. Har du tid att hjälpa mig? Jag är i desperat behov, hinner inte. / Dina

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2019-12-10 16:33   MeLa
Hej!

Jag skulle behöva få hjälp med att skriva en utredande text i svenskan, så att jag får högst möjliga betyg. Går andra året på gymnasiet teknik. Den utredande texten bestå rav inledning med frågeställning(jag har en inledning med frågeställning)Sedan brödtext där innehållet i några bifogade texter refereras och källorna anges korrekt och sedan en slutsats s där frågeställningen besvaras. Kan du hjälpa?
Vad kostar det?

Med vänlig hälsning Melvin (jag använder min mors mail)

RE: Jag hjälper till med skolarbeten
2019-12-10 16:38   MeLa
Tack. Vad kostar det ?Jag mailar dig./Melvin

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in