hjälpe med c uppsats (lärarutbildning) - Forum

2019-06-19 12:52   lärarstudent

Hej! Jag läser lärarutbildning och skriver examensarbete nu... fick inte framlägga den i juni (som de flesta) eftersom uppsatsen behovs bearbetas lite... fick höra igår av handledare att den är bra nu men den är inte färdigt än för nästa framläggningen (aug),,, har bra material,, och är uppsatsen klar, den största delen är godkänd dock Jag behöver en tydligare analys,, det jag gör :jag lägger upp material , citat och sammanfatta vad informanterna sa istället för att analysera det de säger (säger handledare) har det svårt att analysera citraterna/ämnena samt att få ihop temana så att rubriken och innehåll hänger ihop behöver också sammanfatta mina poäng i slutet av varje huvudrubrik har svenska som andra språk, så små språk fel kan dyka upp också behöver någon som hjälper mig så att jag får godkänd för framläggningen i aug Tack i förskott.


RE: hjälpe med c uppsats (lärarutbildning)
2019-06-23 03:43   Pluggfen

Hej lärarstudenten!

Jag kan titta på din uppsats och hjälpa dig. Det går inte att skriva ens mail- address här utan att det raderas. Men om du gör en sökning på Google borde du kunna få upp "pluggfen" och kontaktuppgifter. Jag har även en facebooksida med samma namn. Hör av dig!


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in