Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse. - Forum

2017-08-16 16:23   Ros
Hej! Behöver hjälp med mina 2 kandidatuppsatser och 7 uppgifter med korrekturläsning, grammatik, statistik, kvantitativ och kvalitativa undersökning, val av uttryck det kan uppstår att få hjälp med innehålet och hjälp med att redogöra/skriva (om det måste förändras nån del som jag har redan gjort). På Svenska och Engelska språket. Betalningen sker i överenskommelse. Hör av er om det verkar intressant. Ros.

RE: Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse.
2017-08-18 13:03   Håkan
Jag tror att jag kan hjälpa dig med detta. Du är välkommen att kontakta mig, kan du se min email? Och annars skriv hur jag kontaktar dig.

RE: Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse.
2017-08-18 20:14   P
Hej!

Jag kan hjälpa dig med grammatik, korrektur och översättning om du önskar.
Maila gärna så kan vi disktuera mera.

MVH

P

RE: Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse.
2017-11-07 00:29   Ros
Håkan och P,
tyvärr ni har inte skrivit er e-post och det visar inte er e-post här.
Hur kan jag nå er?

RE: Hjälp med uppsatser samt uppgifter (högskolan) - Betalningen sker i överenskommelse.
2020-01-08 22:21   adam belhaj


hejsan!

jag undrar om du kan hjälpa mig med min c-uppsats ? hur kan man kontakta dig ?


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in