Erbjuder studiehjälp - Forum

2018-05-17 09:22   pluggfén

Hej! Behöver du hjälp med plugget? Jag hjälper dig med: • Korrekturläsning & språkgranskning • Översättning • CV & brev • Transkribering (från ljud till text) • Feedback vid korrekturläsning av uppsatser Lång erfarenhet av textöversättning, korrekturläsning av olika texter och uppsatser på universitetsnivå (även avancerad nivå) samt undervisning i engelska för yngre elever. Har hjälpt många studenter, företag och privatpersoner. All hjälp med text görs på distans. 100 kr/sida för korrekturläsning (12p. i teckenstorlek). Rabatt medges för studenter vid större uppsatser (15+ sidor). Berätta gärna vad du behöver hjälp med, studienivå och ämne så hör jag av mig! Jag studerar inför en Master och har fil.kand examen i socialantropologi och etnologi från Stockholms universitet. Besök min hemsida för mer information samt rekommendationer http://pluggfen.wixsite.com/pluggfen obs! Extra avgift för kortare deadline än 24h.


RE: Erbjuder studiehjälp
2018-05-18 20:08   Sara

Hej Sara heter jag och jag skulle väldigt gärna komma i kontakt med dig ångande min B uppsats


RE: Erbjuder studiehjälp
2018-05-21 13:09   Janice

Hej!
Jag skulle behöva hjälp med en uppsats i pedagogiska teorier och praktiker.
Kan du hjälp mig?

Janice


RE: Erbjuder studiehjälp
2019-07-15 23:13   Mona

Hej
Jag håller på min c-uppsats, kan du hjälpa mig?


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in