Rumänien-söka till läkare 2013 hösten - Forum

2013-06-29 10:19   pennvässare
Hej Jag undrar om det är någon som har planerat att söka i år? eller någon/några som gjort det? Jag har sökt 2 st, både i Oradea och i Arad, har problem med att få acceptance of letter ,det har gått 3 veckor nu och jag har inte fått ngt svar :( man blir ju orolig, jag pluggar ju nu inför antagnings provet som ska baseras på kemi och biologi.....undrar även om Acceptance off letter är giltigt i någon annan stad? Någon som redan kommit in? ååååh är orolig o har ångest, vill ha ett svar, känner att jag börjat tappa motivation till o plugga till antagningsprovet-... mvh

RE: Rumänien-söka till läkare 2013 hösten
2013-08-06 17:28   Noor mohsin

Hej! Har själv gjort provet för Arad. Kom du in nånstans? Mvh, Noor


RE: Rumänien-söka till läkare 2013 hösten
2013-09-17 17:31   pennvässare

Ja, jag kom in på oradeas uni. Jag försökte att kontakta arads sekreterare men det var förgäves, hon svarade aldrig! så jag satsade på Oradea istället. Har Arad ens någon engelsk section? mvh


RE: Rumänien-söka till läkare 2013 hösten
2014-01-08 23:37   Farre

Hej tänkte söka själv till Rumänien nu i höst, ville fråga om proven hur får man tag på de man ska plugga till och huR går ansökan till skulle vara till mycket hjälp.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in