plugga distans och bo i thailand - Forum

2008-11-20 22:30   Johanna
Hej! Jag pluggar lärarprogrammet på Högskolan Dalarna. Är lite sugen på att dra utomlands men vill inte ge upp mina studier. Tänkte höra om det är helt hopplöst om man tex. skulle flytta till Thailand i ett halv år och plugga distans och sedan flytta tillbaka igen och fortsätta sina studier (dock inte distans då)? /Johanna

RE: plugga distans och bo i thailand
2009-03-27 16:20   Kristoffer
Wow, låter som en skön idé, Thailand av alla ställen varför tänkte jag inte på det, Vet du om det är lätt att få tag i bostäder lägenheter i Thailand? Annars vara jag själv inne på spåret i Tokyo eller Hong Kong, men allt ska ju va så jävulens dyrt och bo där. Hälsn. Kristoffer

RE: plugga distans och bo i thailand
2009-03-30 16:26   Johanna
har faktiskt ingen aning :D..vet inte ens om det går att plugga distans eftersom jag redan läser på högskolan..vad studerar du?

RE: RE: plugga distans och bo i thailand
2009-10-22 19:15   bor i thailand
bostad e riktigt lätt att fixa här och ja det går att plugga på distans härifrån. bor i bangkok

RE: plugga distans och bo i thailand
2010-08-29 19:51   marja

Hej!

Jag undrar hur du sökte lgh i BKK, var du bor och vad den kostar? Stor/liten, hur långt kontrakt osv.?

Tack!

/Marja


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in