MATTE C HJÄLP! - Forum

2010-01-17 21:39   Alexandra Öquist
Hej! Jag läser nu matte c på distans (20 veckor) Är nu inne på femte kursveckan men jag behöver verkligen en privat lärare. Har godkänt i A och B. Men behöver verkligen klara av matte c för att komma in på framtida skolor. Fattar inte mycket av matte c tyvärr. Kör fast hela tiden så jag ligger efter 5 veckor i planeringen. Första delprovet gick åt skogen. Bor i Vagnhärad som ligger vid Trosa. Kan ta mig till Nyköping/Södertälje/Stockholm. Mot betalning självklart. Maila på alexandraoquist@hotmail.com TACK PÅ FÖRHAND

RE: MATTE C HJÄLP!
2010-04-12 07:02   pelle
tips gå tillbaka till slutet i mate b och läs om funktioner så tror jag att det klarnar det är bara att tro att det är lätt så fixar du det ha de pelle

RE: MATTE C HJÄLP!
2010-10-23 14:57   Sara

Hej!
Jag vet en jättebra sida där man kan skriva sina problem och så hjälper andra personer dig med din fråga! (jag har själv haft stor nytta av den och dom som svarar är duktiga). www.pluggakuten.se heter sidan.

kanske kan hjälpa dig något i alla fall! :)


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in