Vill bara sticka... - Forum

2006-10-21 18:00   SiLviQa
Söker resepolare. Hej, jag har alltid viljat sticka från Sverige, åtminstone för ett tag, sisådär 3-6 mån.Känna på hur det är att vara självständig. Utforska nya kulturer. Träffa nya människor. Känna mig fri. Men nu är problemet att alla mina närmaste vänner är bundna vid ngt i just Sverige, tex studier, familj med mera. Jag kommer att ta studenten till sommaren och tänkte därför resa, en period på 2-6 mån beroende på vissa faktorer tex när jag ska börja studera vid högskolan(troligen i Lund eller i Malmö). Det viktigaste för att kunna resa är att jag har NÅGON att resa med. Hittills har jag inte haft någon att resa med, vilket är lite deprimerande, eftersom jag ABSOLUT vill detta. Om NÅGON känner likadant, så får ni verkligen höra av er. Mvh Silvia Email: Pisu83@hotmail.com

Ang: Vill bara sticka...
2006-10-29 19:00   Anna
Jag vet exakt hur det känns har liknade planer. Mina kompisar säger att det skulle vara kul men dem drar sig alltid ur, det är trist. Men jag har bestämmt mig för att resa till sommaren.., beroende på om vi kommer överens så skulle jag kunna tänka mig att vara din resekamrat. Intreserad?

Ang: Vill bara sticka...
2006-10-31 23:27   SiLviQa
Jo, jag är helt klart intresserad. Men för att prata om detta mer ingående så vore det bäst om du kontaktade mig på hotmail eller addade mig på msn tex. Där kanske vi kunde diskutera resemål, budget, aktiviterer, tidsperiod osv!!! Skulle ju vara kul och lära känna dig också och se vilken typ av person du är dessutom. Så, jag tycker att vi gör så, så får du höra av dig, för jag har inte din hotmailadress....Ha de bra :) Pisu83@hotmail.com Alternativ: chiuaua (på både playahead och lunarstorm)

Ang: Vill bara sticka...
2006-11-07 22:04   IdaB
Hej! Jag vet precis hur du känner! Har också alltid velat åka iväg ett par månader! Hade en kompis som planera att göra det efter gymnasiet men hon drog sej ur. Skulle vara kul att prata lite mer med dej och se om vi har liknande intresse av resmål osv Du får gärna kontakta mej på min mailadress eller msn: kevy_kev72@hotmail.com

Ang: Vill bara sticka...
2006-12-26 15:43   blomman
hej du,,ja känner precis så som du vill oxå bara åka nånstans o få se lite innan d e för sent,har med många kompisar som bara dragit sig ur det här med att resa,,hade varit roligt om du kontaktade mig så kan vi prata mer,eller adda mig på msn Jen_blomqvist@hotmail.com ha d fint

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in