Tillfälligt boende i närheten av Santa Monica - Forum

2010-11-24 16:47   st

Hej, Vi är 2 tjejer som ska plugga på Santa Monica College i februari. Ska leta lägenhet när vi kommer fram men behöver någonstans att bo i början och skulle vara skönt att hyra temporärt från någon/några som åker hem över jul och kanske vill hyra ut sitt rum/lägenhet temporärt?
Hör gärna av er till mej!


RE: Tillfälligt boende i närheten av Santa Monica
2010-11-24 22:56   malinr.

Hej!

Jag och en tjejkompis ska plugga på SMC och börjar också i februari. Vi kommer dock att åka redan i mitten av januari och letar nu efter boende. Funderar på en lägenghet med två sovrum, två badum, kök, vardagsrum och balkong i ett lägenhetskomplex i Santa Monica nära skolan. Just nu bor några svenska tjejer i lägenheten, men de ska åka hem till julen och behöver några som tar över kontraktet. Dock behöver vi två rumskompisar som kan dela ett av sovrummen.

Såg att ni endast letar efter temporärt boende, men hör gärna av er ifall detta låter intressant och ni vill veta mer! :)


RE: Tillfälligt boende i närheten av Santa Monica
2010-11-25 12:04   st

Hej, de lät intressant.. vi kommer den 15 janurai och skulle nog behöva 2 veckor på oss att leta boende, men skulle va toppen att hyra ett rum från er.. vad blir hyran? och vart ligger lägenheten? mejla gärna mej på sofieano@hotmail.com


RE: Tillfälligt boende i närheten av Santa Monica
2010-12-03 14:25   sofie

Hej, fick du min mejladress? eller kan jag ta din? mvh sofie


RE: Tillfälligt boende i närheten av Santa Monica
2010-12-07 18:15   malin.r

Tyvärr har jag inte haft möjlighet att svara tidigare! Vi har redan lovat an annan tjej rummet så tyvärr finns de inte kvar! :(

Lycka till med lägenhetsletandet! :)

MVH

Malin


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in