Studentrum i London - Forum

2010-03-17 23:13   Sarah
Hej, Sarah heter jag. Jag ska studera i London fr.o m september 2010 och söker någonting " billigt" , typ 100-150£/ veckan. Ska studer på Westminster university, skulle uppskata att bo nära. Hör av er om ni har några förslag Tack!!

RE: Studentrum i London
2010-06-22 19:03   Sofia
Hej Sarah Tänkte höra om du hittat ngt boende? Jag ska med till London i höst är intresserad av att dela lgh lr liknande. Hör av dig om det låter intressant=) Skulle va roligt att lära känna ngn innan man åker upp. Med vänlig hälsning Sofia

RE: Studentrum i London
2010-06-30 00:18   Sevi
Hej! Jag är precis i samma situation som du. Jag söker också ett "billigt boende" i London. Jag ska också börja studera denna höst. Har nån kontaktat dig än och gett dig tips? För skulle gärna också få hjälp med detta :)

RE: Studentrum i London
2010-07-02 11:58   Sofia
Hej Sofia här. va skojj, jag har i vilket fall inte hört ngt än.. Har du msn lr fb lr nåt så vi kan snacka mer?

RE: Studentrum i London
2010-07-02 23:38   Sarah
Hej Sofia, jag ska faktist bo på min universitets Residence Hall, ett student rum, det e inte så stort..men det ligger på 96£, det e " billigt", vill inte betala mer. Ska du studera? I så fall vart? Hoppas du hittar nåt fort!!

RE: Studentrum i London
2010-07-05 17:26   Sevi
Sofia, ja jag har både msn och fb...här är min msn: sevda.p@hotmail.com Sarah, 96 pund är billigt, vilken residence hall är det? :) / Sevda

RE: Studentrum i London
2010-07-06 14:51   Sarah
Universitetet är Westminster University, det är Wigram house ( bara för dem som ska läsa master). Det ligger 15min från Big Ben, tunnelbana stationen är Victoria. Vad/vart ska du läsa Sofia?

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in