Spanska i Barcelona - Forum

2007-02-25 17:45   Amanda
Hej! Vi är två tjejer som har tänkt åka ner till Barcelona i juli/Aug och plugga spanska i 3.-4 månader. Svårt att leta runt på internet så tänkte höra om det är någon som pluggat spanska där eller pluggat någon annanstans som kan berätta lite om vad som är billigaste alternativet; fixa lägenhet själv eller bo i student lägenhet eller som har något annat tips. Hör gärna av er!

Ang: Spanska i Barcelona
2007-03-08 13:35   kela
Hejsan tejjer!!! Jag har pluggat utomlands förr, nere i malaga.. hur kul som helst. ja bodde då me min dåvarande pojkvän.. han har pluggat i valencia och är nu i Barcelona sedan december. om ni vill hitta boende o så.. Oftast så har skolorna lägenheter eller nått slags boende. boak in er på skolans boende i ca två veckor eller så.. o leta som bara den under dem två veckorna efter eget, de är mycket lättare när man är där nere. SÅ Gjorde mitt ex, o de har lyckas fått skyssta boenden!! Lycka till! /mickis

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in