Southampton - Forum

2007-08-02 15:18   Jenny
Hej! Jag ska studera i Southampton (England) fr o m september 2007 och undrar om det är någon mer svensk som ska studera där till hösten? // Jenny

Southampton
2007-08-03 00:29   Jihan
Hej!!! Fan vad glad man blev! Jag med. Eller förhoppningsvis måste man vara ännu pga av en bekräftelse av platsen jag väntar på nästa vecka. Vad ska du studera? Var bor du? Jihan

Southampton (The pride of the south)
2007-08-12 00:21   Saints_4ever
Ni har valt det perfekta stället! Som ett Saints fan så blir man alltid stolt när nån besöker Sotón! Passa på att gå på nån match i St.Mary´s också! =) Southamptons universeum rankas som ett av de bästa i england och det kommer studenter från hela världen dit, som sagt ni har valt det rätta stället!

Southampton
2007-08-13 14:41   Jenny
Jag ska plugga psykologi =) Kul att höra att det är en till som ska dit, jag var i Southampton för ett par dagar sedan och kollade läget, jättemysig stad =)

Southampton!!!
2007-08-16 23:55   Jihan
Hej igen!! Roligt att du kommit in Psykologprogrammet. Själv ska jag faktiskt läsa till läkare. Varför valde du just Soton? Åker själv nästa vecka för en veckas resa bara. När åker du igen då? Var i Sverige bor du?

Ang: Southampton
2007-08-20 16:38   Marie
Hej! Kul att höra att det är fler svenskar som ska till Southampton i år. Jag ska studera på Solent University som utbytesstudent nu till hösten. Hur har det gått för er med boende? /Marie

Ang: Southampton
2007-08-21 11:45   Marie
Hej igen! Tänkte bara skriva min mailadress för.. tja... det är ju alltid en massa saker man undrar över flytten till Southampton. g06marbe(snabel-a)student.his.se Vi kanske hörs!

Southampton
2007-08-23 14:29   Elin
Hej! Jag ska med flytta till Southampton nu om några veckor! Ska åka med min sambo som ska plugga där ett år, själv ska jag söka jobb! Hör av dig om du ta en fika eller så nån gång :) Min mail är elika533@student.liu.se Ha det bra! Elin

RE: Southampton
2010-09-13 17:33   AHM

Hejsan, Skulle jag kunna få ditt e-mail, jag har ett par frågor angående Southampton.


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in