Söker rumskompis SMC / Los Angeles VT 2013 - Forum

2012-10-17 13:07   Michelle
Hej. Jag ska plugga på Santa Monica College nu till våren och letar efter några att dela boende med. Antingen i Santa Monica eller i West Hollywood. Hör av dig om du är intresserad . ASAP :) Min email: michellewatts@live.se eller på FB. :)

RE: Söker rumskompis SMC / Los Angeles VT 2013
2012-12-03 22:28   Sg
Hej! Undrar om du är intresserad av att hyra en lägenhet från slutet av december? Har en lägenhet som jag måste hyra ut i Santa Monica.....

RE: Söker rumskompis SMC / Los Angeles VT 2013
2012-12-07 21:26   zk
Hej, vi är två tjejer som ska göra praktik i Santa Monica med start i mitten av januari. Är det möjligt att hyra din lägenhet till slutet av mars? Vad ligger hyran på?

RE: Söker rumskompis SMC / Los Angeles VT 2013
2013-01-04 21:18   lf

Hej!

Soker du fortfarande boende? vi har ledigt nu :) linncfeldt@gmail.com


RE: Söker rumskompis SMC / Los Angeles VT 2013
2013-01-08 18:50   Pauline

Hej, Såg vad du skrev om att du letar roomie. Jag och min roomie ska flytta från år gamla lägenhet till världens finaste complex i West Hollywood och letar 2 personer som vill dela lägenhet med oss (en 2-bed apartment). Hyran kommer ligga runt 5000 kronor. Gym, caterad brunch på lördagar och mycket annat fint ingår. Hör av dig om du är intresserad. / Pauline :) Pauline.Langbo@gmail.com


RE: Söker rumskompis SMC / Los Angeles VT 2013
2013-01-10 22:22   Frida

Hejsan!

Jag vet inte hur det gått med rumskompisar men om inte annat så har vi en plats över. Söker efter någon som vill dela en stor 2 bedroom 2 bathroom på park la brea med oss. Vi är tre tjejer som pluggar på SMC. Alla 21+ :)

Eposta mig på fia_linden@hotmail.com


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in