Söker du/ni boende i London? - Forum

2012-05-23 02:43   Lägenhet/rum uthyres i London

Söker du delat boende i London och vill veta innan resan att du har bra boende när du kommer fram? Flatshares är vanligt i London och det billigaste alternativet att bo. Vi har själva erfarenhet av både bra och dåliga flatshares. Vi har därför arrangerat en svensk flatshare för dig som vill ha möjlighet att lära känna dina rumskompisar innan ni flyttar in tillsammans för att du tryggt ska veta att du har ett någonstans att bo när du kommer till London Lägenhet uthyres i Elephant & Castle, zon 1 från och med 1 Juli. 12 min från Oxford Circus, gångavstånd till mataffärer, restauranger och kommunikationer. Rymlig lägenhet som hyrs ut tillsammans med 6 andra svenskar. 3 Dubbelrum, 1 singelrum och ett gästrum samt kök, 2 badrum, tvättmaskin och fullt möblerat. I fastigheten har du även tillgång till gym och pool. Hyra: £110 / person / vecka i dubbelrum £140 / vecka i singelrummet Hör av er så snabbt som möjligt om ni är intresserade för detaljerad info och bilder. Skriv gärna kort om er själva då det är många som hört av sig men vi vill ha bra hyresgäster som vi kan lita på.


RE: Söker du/ni boende i London?
2012-08-14 10:23   Anna

Hej! Vi är två 21-åriga tjejer som söker bonde i London. Vi är kusiner och tänkte i höst prova på London. Vi båda ska plugga och jobba där och försöker hitta någonstans att bo. Vi är mycket skötsamma och lugna och vi delar gärna boende med andra! Finns möjligheten kvar att hyra rum i denna lägenhet? Om det är så vore det härligt att få lite mer detaljerad information. Tack så mycket på förhand! Med vänliga hälsningar, Anna


RE: Söker du/ni boende i London?
2014-09-01 16:14   Jade Classon
Hej.

Mitt namn är Jade Classon och jag är 18 år gammal.

Jag och min vän Jonathan är intresserade av ett rum hos er, vi är villiga att dela om möjlighet finns. Vi hade tänkt att flytta vid nästa sommar men vi gillar att ha framförhållning.

Så om möjligheten finns kvar då så skulle vi uppskatta om ni hade oss i åtanke.
Tacksam för svar.

Min mailadress är: jade_claeson@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in