SANTA BARBARA - Forum

2006-11-23 22:27   Maria
Sugen på att plugga i santa barbara... Jag är 19 och vill bara uppleva, uppleva och resa, ha skoj! Men de flesta kompisar i sverige är alldeles för fäst vid gamla skåne så det är svårt att hitta någon som ska dit eller få kontakt med någon som redan är där =/ Man vill ju inte åka dit man längtat efter och sedan sitta där själv utan någon vän :) knivigt läge .. Ska du dit? Vill du dit? hör gärna av dig! ses på piren kanske :P

Santa Barbara
2006-12-03 00:09   Louise
Hej Maria! Har också fastnat för Santa Barbara, funderat på att plugga engelska eller något liknande där jättelänge men ingen jag känner vill åka med, de har fastnat precis som du säger. Skriv gärna din mailadress om du vill prata mer :)

Ang: SANTA BARBARA
2006-12-04 09:04   Maria
Hej Louise :) jaa, verkligen .. Då sitter vi i samma sits antar jag. Du kan ju få min msn: mitz0_@hotmail.com Så kan vi prata mer där!

Ang: SANTA BARBARA
2006-12-12 15:23   Lala
Hej! Jag ska nu i Januari skicka in mina ansökningar för att börja ht 2007 på santa barbara. Så lägg gärna båda ni två till mig på msn så kan vi prata alla tre: havsbottn@hotmail.com mvh/Laura

Ang: SANTA BARBARA
2007-01-10 08:45   Gabbe
Hej maria & Louise Jag e en kille på 19 år... jag skall också till santa barbara plugga ekonomi ht-07 hade vart jätte kul att få prata med er.. =) adda gärna på msn jonos88@hotmail.com

Ang: SANTA BARBARA
2007-01-10 17:41  
Hej :) Jag funderar också på att åka dit. Det blir nog med Gabbe (som skrev inlägg här också+en annan kille som heter Dennis), vi är alla 19 år (i år). Vill du snacka lite mer kan du adda mig på msn, robin_erlingson@msn.com

Ang: SANTA BARBARA
2007-01-14 20:13   Carin
Hej ni alla som ska till Santa Barbara hösten 07! Jag söker någon att bo med, ska antagligen gå på universitet men har inte bestämt mig än! Hör gärna av er, jag åker också själv så det är skönt att ha någon därborta som man kan lära känna här hemma! Maila mig på carin_pettersson@hotmail.com Carin

Ang: SANTA BARBARA
2007-01-20 16:37   gabbe
mmm :/ boende i Santa barbara det hade vart kul om de fanns någon från sverige man kan dela rum med :P adda gärna på msn... MVH Jonas

Ang: SANTA BARBARA
2007-02-01 17:44   Lindaaa
heey! jag ska också till Santa Barbara ht 07! skulle va kul att snacka med nån mer som ska :) misss_blondie@hotmail.com - Linda

Ang: SANTA BARBARA
2007-02-21 21:34   Kalle
Tjenare, jag ska också dra mig nedåt till SBCC och njuta i höst.. Vore grymt skönt att träffa på lite roligt folk.. MSN: kal_west@hotmail.com

Ang: SANTA BARBARA
2007-03-30 00:15   Hanna
Hej, jag ska också dit i höst om allt går som det ska :) adda gjärna på msn: hanna_leven@hotmail.com

Ang: SANTA BARBARA
2007-03-31 02:49   Alexander
Jag ska ochså studera i Santa Barbara till höst. Tror det blir Marketing faktiskt. Det bore kul om man kände nån svensk när man väl kom dit^^

Ang: SANTA BARBARA
2007-04-14 17:25   Linnea
Hej! Det blir Santa Barbara för mig också till höst. Härligt! Lite trådar kvar att fixa :) Ses i SB! linnea.engdahl@gmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in