Santa Barbara - Forum

2009-06-25 21:39   Hannah
Hejsan! Jag ska studera på SSCC till hösten:) Har börjat kolla lite på boende. Är det någon mer som ska plugga där till hösten? eller har några tips var man kan hitta lägenheter, eller rum man kan hyra hos en familj?

RE: Santa Barbara
2009-07-02 16:29   matilda
Hej! jag och två kompisar ska plugga på SBCC i höst. VI söker en till rumskamrat då vi har ett eventuellt boende på gång? Är du intressarad kanske? MVH Matilda Karlsson

RE: Santa Barbara
2009-07-08 12:27   Mathilda
Hej! Jag ska också studera i Santa barbara till hösten, ska läsa fristående kurser. Jag letar både boende och rumskompis(ar)eftersom jag fortfarande letar. Jag åker ner den 8e Augusti. Hör av dig! // Mathilda Andersson

RE: Santa Barbara
2009-07-08 12:35   Mathilda
Hej! Jag ska också plugga på SBCC i höst och undrar om du kanske har något tips på boende? MVH Mathilda

RE: Santa Barbara
2009-07-13 18:29   Hannah
Hej Mathilda! Jag har väldigt intresserad. Vad är det för boende ni har på gång? Min mail adress är hannah_erlandsson@hotmail.com du kanske kan maila mig? Mvh Hannah

RE: Santa Barbara
2009-07-13 18:35   Hannah
Hej! Jag letar fortfarande också efter boende, vad hade du tänkt dig för typ av boende? Jag ska åka dit den 6 augusti, maila gärna mig på hannah_erlandsson@hotmail.com Mvh Hannah

RE: Santa Barbara
2009-07-13 18:37   Hannah
Hej! Jag har hittat lite tips om boende på hemsidan santabarbara.craigslist.org. Mvh Hannah

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in