San Diego HT 2011! Roomate/roomates sökes - Forum

2011-03-24 01:35   andres

tjena mitt namn är Andres och jag hade tänkt läsa en termin på San Diego State University nu till hösten!
Pluggar för tillfället på SU med systemvetenskap som inriktning och ska läsa valfria ämnen på SDSU. Nåväl, nu till det roliga - jag söker någon/några rommates att dela boende med, helst då i Pacific Beach då det är nära till allt som e nice(uteliv, stränderna etc).
Personligen vill jag åka till San Diego eftersom det verkar som en riktigt grym stad av vad jag hört samtidigt som jag vill plugga utomlands och pröva på nått nytt helt enkelt. Här är lite fakta om mig iallafall;

88a född i Sthlm. Jävligt social och framåt och ni får gärna vara likasinnade:). Jobbar även vid sidan av plugget som rekryteringsassistent åt ett bemannningsföretag samt jobbar åt ett bergvärmeföretag där jag kortfattat hjälper till att bygga upp företaget! O på fritiden umgås ja me vänner, går ut, och tränar så mycket jag hinner.

Skriv ett mess här eller skicka ett meddelande på min fb om ni skulle vara
intresserade, vi hörs! www.facebook.com/profile.php?id=711712804
//Andres


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in