Rumskompis sökes SMC 2013 - Forum

2012-10-08 15:49   Daniela
Hejsan!! Jag är en tjej som ska flytta till los angeles till våren 2013 och behöver roommates! Funderar på att bo någonstans i west hollywood så att man har ganska nära till allt! Vill helst bo i ett sorts lägenhets complex där man har pool gym etc och lgh är gansks mycket fräschare än resten där ute! Då är oftast hyrorna högre så då vore det nice om man kunde dela med någon som också tycker det vore kul! Hör av dig till min mail om du är intresserad! Ciao

RE: Rumskompis sökes SMC 2013
2012-10-09 21:58   Johanna

Hej!! Jag ska också börja på SMC nu till våren 2013. Har också funderat en del på west hollywood eftersom det är nära till både fest och annat kul, men har även varit inne på santa monica eftersom det är nära standen och havet. Skulle gärna prata lite, men får inte fram din mailadress :) min är johannabjork_@hotmail.com om du vill prata :)


RE: Rumskompis sökes SMC 2013
2012-10-10 23:02   Daniela

Har mejlat! ;)


RE: Rumskompis sökes SMC 2013
2012-10-13 21:36   Madde
Hej! Jag ska också börja på SMC till våren :) Jag reser också själv, west hollywood låter grymt. Du/ni får gärna höra av er om ni vill, min mail är madeleine_lindel@hotmail.com

RE: Rumskompis sökes SMC 2013
2012-10-14 14:39   Magdalena
Hej! Jag flyttar också till Los Angeles nu i vår, är 21 år gammal och ska börja på SMC. Hade varit skönt å få kontakt med fler i samma sits och evnt bo med:) Så maila gärna! Magdalenakellman@hotmail.com

RE: Rumskompis sökes SMC 2013
2012-10-16 16:25   Michelle
Hej. Jag ska också plugga på SMC nu till våren och letar efter fler som ska dit. Skulle vara kul att prata lite och kanske hitta några som vill dela boende? Hör av dig/er om du är intresserad på michellewatts@live.se eller på FB :)

RE: Rumskompis sökes SMC 2013
2013-01-08 18:51   Pauline

Hej, Såg vad du skrev om att du letar roomie. Jag och min roomie ska flytta från år gamla lägenhet till världens finaste complex i West Hollywood och letar 2 personer som vill dela lägenhet med oss (en 2-bed apartment). Hyran kommer ligga runt 5000 kronor. Gym, caterad brunch på lördagar och mycket annat fint ingår. Hör av dig om du är intresserad. / Pauline :) Pauline.Langbo@gmail.com


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in