Rum uthyres i Paris - Forum

2005-01-08 17:46   Anja
Hej! Jag är en tjej som fyller 20 år i april. Under våren 2005 ska jag studera franska på Sorbonne och har en lägenhet vid Montmatre där jag har ett rum att hyra ut, gärna till en glad och trevlig tjej. Hör av er och berätta lite om er själva!

re: Rum uthyres i Paris
2005-01-18 15:37   Josefine
Hej. Jag är mycket intresserad. Jag skickade ett mail till dig innan idag också eftersom jag har sett att du annonserat på andra ställen också. har du funnit ngn att dela lägenhet med än? jag är lite i sista sekunden över att hitta boende. jag har ett jobba som väntar i början av februari. hör av dig mvh Josefine

re: Rum uthyres i Paris
2005-03-04 09:42   Stina
Hej! Har kanske mailat dig tidigare, tycks känna igen ditt inlägg. Hur som helst, jag heter Stina (23) och gör praktik i Paris from ca 15 April. Jag är mycket intresserad av lite mer info via min hotmailadress. Hör hemskt gärna av dig! Vänliga hälsningar / stinalundberg@hotmail.com

re: Rum uthyres i Paris
2005-04-11 19:40   Anna
Hej Anja! Jag läste precis att du hade en del i en lägenhet som du vill hyra ut. Jag antar att det är många som har hört av sig och att du redan har hyrt ut den eftersom det var längesen den fördes in. Men man vet ju aldrig.. Jag heter Anna Hjerpe, 21 år från Jönköping. Jag ska läsa på Eurocentres i Paris under perioden 6/6 - 2/9 2005. Du får väldigt gärna höra av dig till mig om du har kvar erbjudandet eller har några som helst tips att fixa boende. Ha det bra! Anna

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in