Rum uthyres i Barcelona! - Forum

2006-05-15 11:15   Annika
Hej, jag heter Annika och jag har ett par rum i lägenheter i Barcelona för uthyrning. Sa letar du efter boende i Barcelona, sa tveka inte att kontakta mig. Du nar mig pa hejsanhej123@hotmail.com eller pa telefon +34 618714714. Ha det bra! /Annika

Ang: Rum uthyres i Barcelona!
2006-06-14 00:21   Pernilla
Hej! Jag tänkte åka till Barcelona och plugga i drygt en månad (1/7 och framåt) och letar efter boende. Jag vet att det är ganska nära inpå, men hoppas ändå kunna hitta ett rum någonstans. Om du har något kvar att hyra ut så hade jag varit mycket tacksam! Hör gärna av dig! pilladahlberg@yahoo.com

Ang: Rum uthyres i Barcelona!
2006-06-29 13:48   Barcelona
Hej Annika! Vi är två två tjejer (22 år) som ska flytta till Barcelona i September och söker nu ett boende. Vi undrar hur mycket rummen kostar och vart i Barcelona de ligger. Tacksam för svar Mvh Mia och Maria

Ang: Rum uthyres i Barcelona!
2006-07-17 09:36   Intresserad
Hej! Jag är en 32-årig tjej som är intresserad av jobba i Barcelona... ett tips från dig om du vet något jobb som man kan söka. Vi kan väl höras vidare. Jobbar vidare på att hitta ett jobb under tiden. Hör av dig om det inte är för sent. Tack på förhand./Chris

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in