Rum uthyres Barcelona - Forum

2007-04-05 19:09   klara
Hej! Ska hyra ut mitt rum i Barcelona under perioden juni- augusti.Lagenheten ligger i Borne, mitt i centrum med gangavstand till stranden.Huset e gammalt, med balkong och hogt i tak. Delar lagenheten med 2 andra svenska tjejer. Hyra 350 eur med el och gas inkluderat.

Ang: Rum uthyres Barcelona
2007-04-14 20:32   Matilda
Hej, jag har funderat på att plugga i Barcelona, men jag är inte helt säker ännu.(så det hade varit spännande att åka och själv känna efter på plats) Har du hyrt ut lägenheten än? Och kan du ge mig lite mer information? (Har du tillgång till eget rum etc.?) Tack på förhand

Ang: Rum uthyres Barcelona
2007-04-23 21:20   Kristoffer
Hej Klara! Jag undrar om rummet fortfarande är ledigt? Är en 23årig kille som åker ner 4 juni för spanskastudier fram tills slutet av juli. Vill du veta mer så får du gärna slänga iväg ett mejl.. Ha de bra!

Ang: Rum uthyres Barcelona
2007-07-21 13:21   Maria
Hej! Jag och min pojkvan letar etfter en lagenhet eller ett rum i Barcelona omgaende. Jag undrar om du har nagot ledigt. MVH Maria

RE: Ang: Rum uthyres Barcelona
2009-07-16 17:43   Attila granberg
Hej! Jag heter Attila och kommer från Sverige bor för tillfället i Göteborg har fått jobb i Barcelona och letar efter boende. From 1 aug eller 1 sept. Är skötsam har fast inkomst och är trevlig. Vi hörs Attila Granberg

RE: Rum uthyres Barcelona
2010-05-21 16:59   Maruia
Hej! Har en bekant som söker boende till henne och hennes pojkvän i sommar. Är rummet ledigt?

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in