Rum sökes i Sverige av skötsam kvinnlig student - Forum

2015-06-22 01:50   Evelina Eriksson
Hej! Jag heter Evelina Eriksson, 25 år, student från Lund. Jag söker ett rum i Sverige, då mina studier är på distans på universitet. Jag är en mycket snäll, social och skötsam student. Jag kommer ta min fil.kandidatexamen i höst 2015. Jag är mycket lugn och är hygienisk. Jag är rökfri, djurfri och har inga barn. Jag är mycket fokuserad på min karriär och mina ambitioner. Anledningen till att jag söker rum är att jag behöver spara pengar för mina framtida planer. Jag hoppas därmed att hyreskostnaden kan vara i den lägsta möjliga mån. Jag kan dock överväga ett alternativ om det är passande till mig. Jag hoppas det finns någon vänlig själ som kan tänka sig att hyra ut. Jag söker i hela Sverige av anledningen att jag försöker vara flexibel och se vilka möjligheter som finns. Hör gärna av dig/er till min e-post, beskriv dig/er och en beskrivning av hyresobjektet/rummet. Jag kan flytta in omgående och betala hyran. Tack på förhand! Med vänlig hälsning, Evelina Eriksson

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in