Rum/lgh sökes i Milano - Forum

2006-08-31 20:57   Alexandra
Ska ner och plugga på IED skolan i Milano i januari Söker därför ett rum eller en lgh, delar gärna med någon som vill. Om inte det, är det någon som har ett bra tips på hur man hittar lgh? website? Ska stanna i Milano i 1 år, kan hända att det blir ytterligare 2 år. Fakta om mig, 22 årig tjej från Lund. Hör gärna av dig/er till min mail el skriv ett inlägg här! Mvh Alexandra mail: alle_kresojevic@hotmail.com

Ang: Rum/lgh sökes i Milano
2006-11-15 00:22   Sandra
Hej! Kul att se fler som ska ner och plugga på IED =) Jag har sökt in nu, lite i sista sekund, men bättre sent än aldrig =) Men det såg bra ut sa dom .. väntar med spänning. Har du lyckats hitta lägenhet där? Eller fått tips på vart man kan hitta? Är själv 24 och bor i Helsingborg, inte så långt ifrån med andra ord =) Vad är det du ska plugga där? Mvh

Ang: Rum/lgh sökes i Milano
2006-11-15 09:52   Alexandra
Hej! Ja jag har hittat lgh, en 1:a. Kan tipsa dig om en hemsida, easystanza.com. Där är en massa erbjudanden. Jag ska plugga smyckedesign, vad ska du sjäkv plugga? Det är rätt många svenskar som har asökt till den skolan, har inte träffat på ngn från skåne, el så nära som Helsingborg. :) Får gärna hålla kontakten om du vill! Lycka till med letandest, är det ngt som du vill veta så hör bara av dig! /Alexandra

Ang: Rum/lgh sökes i Milano
2006-11-15 17:31   Sandra
Hej =) Tack så jättemkt för tipset! =) Ska spana där! Jag hade tänkt mig att plugga inredningsdesign =) Tycker det är jättekul och det känns verkligen som det är det jag ska syssla med =) Hur mycket får du betala för din lägenhet i månaden? Jag har hittat lite innan *s* Men det är ju inte billigt! Du kan maila mig på bergstrom_sandra@hotmail.com om du vill. Ha en bra dag!

Ang: Rum/lgh sökes i Milano
2006-11-21 19:32   Sandra
Hej Alexandra! Fick antagningsbeskedet idag så det blir att jag flyttar till Milano samtidigt som dig! =D Som du skrev så hade det varit jättekul att hålla kontakten, så kanske vi tom kunde åkt tillsammans ner. Hör gärna av dig till mig på bergstrom_sandra@hotmail.com Ha en bra dag!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in