Roommates i Santa Monica VT-11? - Forum

2010-08-18 21:39   Lotta

Hej!
Jag är en tjej från Stockholm som har planer på att åka och plugga i Santa Monica våren 2011. Skulle gärna vilja ha ett par rumskompisar för att dra ner kostnaderna lite, så är det någon annan som går i samma tankar som jag så får ni gärna höra av er! :) loodiee@hotmail.com


RE: Roommates i Santa Monica VT-11?
2010-10-18 22:03   jenny

Hej Lotta! Jag ska börja nu i vår på SMC, letar också efter lite roliga roommates att dela lägenhet med. Har du fått några napp?

Jenny


RE: Roommates i Santa Monica VT-11?
2010-10-20 19:42   Jessica

Hej tjejer!

Såg att ni också ska börja på SMC :)

Maila mig eller lägg till mig på facebook, så kan vi prata mer, jessieth@live.com

Jessica


RE: Roommates i Santa Monica VT-11?
2010-10-24 06:26   Lina

Hej hej, vi är tre tjejer som har pluggar HT just nu och söker en fjärde flatmate till VT2011. Vi bor i Marina del Rey där vi har pool gym, det är nytt och fräscht och kostar 4000kr i månaden och då är alla expenses inräknade. Vi delar rum två och två. Är du intresserad så hör gärna av dig på min mejl. Vi ser gärna att du är 21 eller äldre så vi kan gå ut allihop tillsammans :)
/Lina


RE: Roommates i Santa Monica VT-11?
2010-10-24 06:31   Lina

Hej, ser att du letar boende i Santa Monica. Vi är tre tjejer som söker en fjärde roomate i Marina del Rey. Det är en jättefräsch lägenhet med pool och gym i Marina del rey området, det tar typ 20min med buss till skolan och området är fräscht. Hyran inklusive alla kostnader ligger på 4000kr. Vi delar rum två och två och vi hoppas att hitta någon som är 21 eller äldre så vi kan gu ut tillsammans. Hör av dig till mig om du är intresserad!
/Lina


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in