Roomies Santa Monica VT 2011 - Forum

2010-11-22 17:14   malin.r

Hej!

Vi är två tjejer på 20 år som ansökt till Santa Monica College VT 2011 och letar nu efter roomies! Vi vill såklart få ut max av vistelsen, är seriösa med skolan, men vill såklart också uppleva allt som LA har att erbjuda! Vi funderar just nu på att ta över en lägenhet med två sovrum, två badrum, kök, vardagsrum, balkong m.m. i ett lägenhetskomplex med pool nära skolan, mataffär m.m. Tanken är då att vi ska hitta två andra som är sugna på att dela ett av rummen tillsammans. Låter detta intressant? Hör av dig!


RE: Roomies Santa Monica VT 2011
2010-12-17 13:20   Joseph

Hej! Jag ska också plugga på Santa Monica till våren. Letar även jag efter någon eller några att dela boende med. Vill gärna bo bra och fint och det låter som att ni har hittat ett bra boende. Så om ni skulle kunna tänka er att dela med en 19 årig kille så är jag nog intresserad. Ni kan se mig eller skriva till mig direkt på facebook.

Mvh Joseph Celebioglu


RE: Roomies Santa Monica VT 2011
2011-01-14 22:38   CC

Hej

Ska ner till LA den 24-25 jan, oxå plugga på SMC. Måste dock leta efter lgt, undrar om det är nån som har lust att leta tillsammans kanske?


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in