ROM - Forum

2005-01-03 23:37   Louise
àr det nàgon mer hàr som àr i Rom eller planerar att àka hit ? àr en svensk tjej pà 23 àr som bor hàr sedan snart ett halvàr tillbaka. Kontakta mig pà min email: Lrander@hotmail.com

re: ROM
2005-01-18 12:13   frida
hej louise! jag heter frida och har bott i rom i 5 manader, jag skickatr ett mail til dig med mitt telefon nr. sa kan du val hora av dig om du har lust att ta en fika o snacka lite! ar har som aupair o fyller 21 i ar, har pluggat italienska oxo... mvh frida

re: ROM
2005-01-19 13:25   resa till Rom
Hej Jag heter Josefin och är 22 år( fyller 23 i maj) och jag funderar på att åka till Rom i höst(05). Funderar på att plugga italienska...har de nybörjarkurser?vad har de annars för kurser?pluggar du eller jobbar du? Kan även tänka mig att jobba(om man hittar nått!). Känner verkligen för att prova på nått nytt till hösten. Få lite nya erfarenheter!=) Du kan väl skriva till mig om du har lust, och berätta lite om hur det är att bo i Rom o.s.v.. mvh Josefin josefinkvist@hotmail.com

ciao
2005-05-06 15:10   marco
Hej, Jag heter Marco och ar en italienare fran verona men nu bor jag i Rom. Jag har bott mina sista 4 ar i Stokholm var jag har jobbat och pluggat. Jag skulle vilja halla kontakt i Rom med nagon svensk. Om du ar intresserad du kan skriva mig mi090@hotmail.com aven andra svenskar som aker till rom elelr bor i rom kan skriva till mig

Ang: ROM
2006-03-09 11:08   Emilio Cordeschi
Hej! Jag heter Emilio och är 18 år. Jag tar studenten i juni och vill därefter flytta till rom med min flickvän. Jag är halvitalienare och har varit i rom massor med gånger. Jag hade tänkt åka ner i påsk med tjejen och kolla läget. Vi söker en lägenhet och gärna jobb. Det skulle vara jätte snällt om du hade någre bra tips. Mejla mig barilla_87@hotmail.com TACK på förhand!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in