Plugga i San Francisco våren 2010? - Forum

2009-08-15 17:37   Saaandra
Hej! Är det någonsom har samma tankar att åka dit och plugga på college i februari/april 2010?? Jag tänkte försöka ta mig dit men vill hellst inte åka ensam eftersom jag är livrädd haha :) Jag är 28 år .. mina intressen är hästar, hundar, musik (rock/elektroniskt osv) vore kul att hitta nån likasinnad så kanske vi kan planera resan, flytten tillsammans?? eller vad vet jag.. maila om ni är intresserade.. Själv ska jag söka Foothill eller Deanza college och kommer troligtvis även gå en förberedande 8 veckors engelska kurs i SF innan skolan börjar i april...

RE: Plugga i San Francisco våren 2010?
2009-09-15 02:20   Sebastian
Hej där, jag är ute på samma spår som dig med Engelska förberedande osv. Hör gärna av dig på janzelius_sebastian@hotmail.com sitter lite tajt till just nu.

RE: Plugga i San Francisco våren 2010?
2009-09-20 22:41   anna
Hellu! ja känner precis lika.. har velat åka så himla länge, och speciellt till SF, men ja vågar inte heller åka själv...:S skulle vilja komma iväg till våren så nu börjar det bli bråttom.. jag är 23 år å har precis samma intressen... haha...de va ju lite roligt! maila jättegärna om du planera att åka över!! skulle ju vara så roligt om man tog sig iväg! ingen_alls_@hotmail.com

RE: Plugga i San Francisco våren 2010?
2011-06-19 15:38   tilde

Hej! har du kommit iväg till SF? jag är jätteintresserad och vill också komma iväg!
Mvh Tilde


RE: Plugga i San Francisco våren 2010?
2012-03-11 11:28   Camilla

Hej Tilde Hur har det gått för dig, har du kommit iväg? Jag kommer förmodligen att åka till hösten, hade varit skönt att ha någon kontakt innan man åkte! Camilla


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in