Paris vt 2008 - Forum

2007-04-24 19:03   Emma och Lina
Hej! Vi är två 19åriga tjejer från helsingborg som ämnar flyttar till Paris i februari [2008] för studier på Sorbonne; och för att leva livet. Vi söker bostad; antingen en juste central BILLIG lägenhet, eller boende i kollektiv [centralt!]. Vi söker konkret boende eller personer som är intresserade av att dela en större lägenhet med oss. Hör av dig ifall du har en lägenhet för uthyrning eller är intresserad av att dela boende! Bisous Emma och Lina!

Ang: Paris vt 2008
2007-10-09 17:13   Mia
Hej tjejer! Jag heter Mia och vill också plugga franska i Paris. Men dock inte förrän till hösten. Är ni kvar i Paris då? Och finns det möjlighet att dela lägenhet med er när man kommer ner till hösten 08? mia.fogelberghotmail.com Mvh Mia

Paris vt 2008
2007-10-23 14:55   lovisa och filippa
Hej! Emma och Lina (och Mia) Vi heter Lovisa och Filippa och ska också Plugga på Sorbonne feb 2008! Vi letar själva efter bostad CENTRALT och BILLIGT men det verkar omöjligt:) vi är väldigt intresserade av att dela en lite större lägenhet med er! vore kul om ni hörde av er om ni är intresserade. lovisa_skeppe@hotmail.com

Ang: Paris vt 2008
2008-01-12 04:47   kristin
hejsan! flyttar ner till paris den 21januari. har iof hittat boende och rumskamrat men kan ju vara roligt med nya bekantskaper! hör av er om ni vill fika elr liknande! via mejl då:)

RE: Paris vt 2008
2008-02-07 14:00   Filippa
Hej Emma och Lina!Det var ju länge sen ni skrev här, men om ni ändå ser detta så är jag intresserad av att dela lägenhet med er! Jag är 20 år och bor i torekov/båstad, har gått i skola i hbg. Jag ska iaf börja på sorbonne nu på måndag och stanna i 4 månader. Är lite sent ute, vore härligt att kanske dela en större lägenhet några stycken! Hör gärna av er! f_jedeur_palmgren@hotmail.com

RE: Paris vt 2008
2008-02-07 20:50   Filippa
Hej Emma och Lina!Det var ju länge sen ni skrev här, men om ni ändå ser detta så är jag intresserad av att dela lägenhet med er! Jag är 20 år och bor i torekov/båstad, har gått i skola i hbg. Jag ska iaf börja på sorbonne nu på måndag och stanna i 4 månader. Är lite sent ute, vore härligt att kanske dela en större lägenhet några stycken! Hör gärna av er! f_jedeur_palmgren@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in