Paris here i come - Forum

2007-02-28 08:09   Jo
hej, är en tjej vid namn Joanna som till hösten skall flytta till Paris med en kompis för att börja plugga mode design på Istituto Marangoni. I alla fall har jag sett att det är många som skall ner till Paris nu senare i sommar till hösten samt redan är där nere redan. Kul! =) Jag undrar om ni har några allmäna tips, ex om bra student boende osv. Ha det fint så kanske vi ses där nere.

Paris here i come
2007-03-28 01:19   Stephanie
Jag ska ner till Paris i september för att plugga franska på Sorbonne...Hade ni varit intresserade av att kanske dela boende, en schysst central lägenhet, och boende-hyran blir på så sätt inte lika farlig. Stephanie

Ang: Paris here i come
2007-03-31 18:00   Joanna
Hej Stepanie! Vad kul att du också skall till Paris. Jag skall ner redan i juli månad, sedan kommer min kompis ner i september som även hon som du skall studera på Sorbonne. Har börjat att leta boende och det är inte det lättaste att hitta en bra lägenhet till ett nice pris. Därför vore det kul och bra att dela=) men vi kan höras om det tycker jag! ha det fint mvh Joanna Mejla gärna mig på chii_cherie@hotmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in