Någon som ska på Språkresa till New York? - Forum

2009-04-22 15:39   Daniela
Hej! Jag har länge funderat på att åka till New York snart på språkresa och tänkte va borta 2-4 veckor ungefär, men är lite osäker på om jag vill åka själv,. skulle va kul att ha ngn med sig, hör av dg till mig babylonia_a@hotmail.com kram

RE: Någon som ska på Språkresa till New York?
2009-06-09 16:58   Danne!
Tjenare tjenare, vet att svaret är lite sent (kikade på datumet du skrev inlägget!) Hur som helst, jag har suttit och kollat igenom utbildningar utomlands och jag känner att USA vore ett klockrent alternativ att åka till och plugga. Jag har ingen större koll på kostnader och hur man ska gå till väga, men ifall jag bestämmer mig för att sticka blir det nog till hösten(09). Hör av dig så jag vet ifall du fortfarande var intresserad :) ciao! /danne

RE: Någon som ska på Språkresa till New York?
2011-04-14 01:37   Daniela

Haha! Jag vet inte om du någonsin kommer se det här och det är jäva LOL att mitt inlägg fortfarande finns kvar!! Men under tiden (ser jag på datumet för inlägget) du svarade var jag faktiskt i New York, åkte du dit själv nånsin? Kram!!


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in