London september 2007 - Forum

2007-03-28 10:37   mc
Hejsan! Jag har kommit in på en utbildning: Medicinal biological chemistry i London, så jag söker andra personer som ska studera där samtidigt. Jag skulle gärna vilja dela lägenhet med någon/några seriösa studenter i zon 2 i norra London. Mitt universitet är: London Metropolitan university. Hör av er om ni är intresserade eller redan bor där och letar inneboende. MVH

Ang: London september 2007
2007-04-19 23:13   madeleine
jag vet fortfarande inte om jag fått plats, men har ansökt och håller tummarna. Vet om en vecka, men jag ville iaf säga att jag är intresserad av detsamma... gäller isf Roehampton, men jag kan bo var som i London hälsn Madeleine

Ang: London september 2007
2007-05-10 14:54   Carolina
Hej Ja ska flytta till London, for att plugga pa London Met (hoppas ja) fast ja borjar inte forran nasta ar. Hur lange e du dar? E d en undergraduate du ska gora? Kanns om ja inte vet nanting om London annu sa ja letar efter folk som kan svara pa fragor osv, plus andra som ska dit saklart. Skulle va kul att hora fran nan annan som ska plugga pa London Met oxo!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in