Lgh i centrala delen av Milano - Forum

2006-08-08 18:48   Sofie
Hej! Jag +3st har en lägenhet i det fantasktiska området Brera. Det står fortfarande ett rum ledigt. Inflyttning sker i september. Lgh är på 140kvm, stora luftiga rum, högt i taket, möblerad, ballkong, tvättmaskin. För övrigt är det mkt bra standard och bara 10min promenad till "Il Duomo". Hör av dig för mer information! Mvh Sofie

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-13 00:27   charlotte
Hej, Jag är en 25 årig tjej som letar boende i Milano, gärna i delad lägenhet. Kommer i september för att plugga mode design och kanske jobba, för en längre tid. Hör jättegärna av dig om rummet ännu är ledigt. Mvh Charlotte

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-14 16:25   elin
hallå. funderar på att dra till italien över höst ev vintern. tänkte därför höra mig för angående ditt inlägg. ska ni plugga eller arbeta där? vad går hyran på? mvh/elin. (svara via mail.)

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-14 17:54   soker rum
hey jag ar en kille 25, studera mode i milano, jag leta efter ett nytt stalle att bor pa just. Jag kommer vara i milan fran o med den 18 augusti mitt nummer ar 3484317212 mvh edward

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-14 23:43   elin
pris för hyran?

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-17 14:10   Sofie
Ni kan höra av er till min email! Hälsningar

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-17 14:18   Sofie
Hej Elin! Vi betalar 3 månadshyror åt gången, det blir totalt 1780€ (ca 593.3€/per sovrum i månaden) Depositionen ligger på lika mkt, 1780€. + Agency fee på 900€ per sovrum Blir mkt pengar som ska betalas i slutet av augusti men då har vi hyran betald till december + att vi får tillbaka depositionen när vi flyttar =) Belägenheten är super, lgh är i bra standard (har varit och sett den) Hör gärna av dig om du är intresserad! Hälsningar

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-17 14:26   Sofie
Hej Edward! Vi betalar 3 månadshyror åt gången, det blir 1780€ (ca 593.3€/ per sovrum i månaden) Depositionen ligger på lika mkt, alltså 1780€ + Agency fee på 900€ per sovrum. Det blir relativt mycket som skall utbetalas i slutet av augusti men då har vi också hyran betalad t.om december + att vi får tillbaka depositionen när vi flyttar =) Belägenheten är super, standarden är bra ( har själv vart där och sett den) Du som redan är i Milano kan ju gå förbi och se hur den ser ut från utansidan iaf =) Gatan heter Via Arco. 4, i Brera. Hör av dig om du är intresserad! Mvh

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-08-17 18:08   charlotte
Hej! Om rummet du har änu är ledigt får du jättegärna maila mig, haglundcharlotte@hotmail.com. (jag lyckas inte få fram din emailadress så jag kan maila dig istället). Har bott i Milano tidigare, så är bekant med området, och det låter som en jättebra lägenhet. Det är jag som svarat tidigare på ditt inlägg. Kommer till Milano för att plugga italienska och mode, för troligen 3 år. Hoppas på att höra ifrån dig,' charlotte

Ang: Lgh i centrala delen av Milano
2006-12-12 09:37   jessica
hej skall åka till italien i sommar och bo där några år framåt tänkte kolla om ni är intresserade av att dela lägenhet fortfarande? ha det underbart jessica

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in