Ledig lägenhet i Paris - Forum

2006-09-01 08:55   Marie
Hej, Jag skall flytta från min studio på 26 kvadrat och letar efter någon som vill ta över den. Den är en studio/etta på 25 kvadrat och ligger i andra arrondissementet. Den är möblerad med en säng och en soffa, matbord och stolar samt flera skåp och all utrustning (micro, porslin etc). Den är jättefin, vita väggar, parkettgolv och två fönster. En bäddsoffa och en säng som kan bli en dubbelsäng gör att det är lätt att ha folk på besök. Dessutom finns förstås matbord och många skåp/garderober där man får plats med alla saker. Bra område med mycket restauranger, nattklubbar, affärer och liknande i närheten. Två metrostationer som ligger jättenära och lätt att ta sig nästan vart man vill (bla en buss som går till Sorbonne utan byten). Hyran är på 800€ per månad. Inflyttning i mitten av september, ev tidigare. Intresserad? Maila på mariewe[at]gmail.com /Marie

Ang: Ledig lägenhet i Paris
2006-09-21 03:01   Mariana
Hej! Om du av ngn anledning fortfarande är intresserad av att hyra ut lgnheten är jag superintresserad. Jag skall vara i Paris fr.om. 1 okt -mitten på januari 2007. Vore jättetacksam för all hjälp jag kan få. Vänliga hälsningar Mariana

Ang: Ledig lägenhet i Paris
2006-10-01 18:48   Jessica
Hej, Jag är mycket intresserad av lägenheten och finns redan på plats i Paris. Har en bra ekonomi och fast anställning. Hoppas på att få höra av dig. Mvh Jessica

Ang: Ledig lägenhet i Paris
2006-10-02 08:40   Marie
Hej, Ledsen för sent svar, fick aldrig något meddelande om att någon svarat här. Lägenheten är förstås redan uthyrd, men det borde inte vara så svårt att hitta boende här. Sök på Google efter Craigslist och Expatriates (jag har inte adresserna här) och kolla på lodgis.fr, immostreet.com, explorimmo.fr mfl. Jag hittade min nya lägenhet på mindre än en vecka, men det är förstås otroligt mycket lättare om man redan är här på plats. /Marie

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in