Läsa i Barcelona? - Forum

2004-12-30 15:03   Linda
Hejhej! Vill åka till Barcelona i februari-maj och läsa spanska...Någon som oxå funderar på att åka dit? Vore trevligt med sällskap nämligen=) Annan info vore även bra o få av ngn som varit där! Vem ska man åka med osv? Maila mig isåfall /Linda, 25

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-11 11:10   Anders
Gå in på www.im-education.com och vår hemsida så kan du få fler kontakter med de som skall till Barcelona. Vi kan också hjälpa dig med boendetips. Hälsningar, Anders

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-14 12:25   Nathalie
Hallå hallå!! Jag ska boka en kurs i Barcelona idag! Tänkte plugga på International house 14/3 och 13 veckor framåt. Om du ska dit så hör gärna av dig! /Nathalie

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-17 19:47   Alexandra
Hejsan! Jag ska åka till Barcelona den 6:e feb med SI och söker nu efter någonstans att bo. Jag vet inte om du redan har fixat boende osv..men annars kan du ju höra av dig. Eller om du har några tips om hur man fixar boende. Mvh Alexandra Maila mig det är bäst. znitta@yahoo.com

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-18 14:23   hejhej
hej linda! leter du oxå efter nån att resa med? jag vill oxå till barcelona,men har inte möjlighet förrän att åka till hösten! skulle d va av intresse? kram veronica vivvi1982@hotmail.com

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-19 15:09   Maja
Hej Linda, jag har vänner i Barcelona och funderar på att åka dit (eller till Malaga) nu i vår! Hör jättegärna av dig! Jag är 26 år.

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-19 16:33   veronica
hej linda! Jag hr länge funderat på att åka till barcelona o plugga spanska ett tag... Har tyvärr inte hittat nån mer som är intreserad ännu! har du sökt skola o kursstar ännu? Hör gärna av dig till vivvi1982@hotmail.com

hej maja
2005-01-19 17:11   veronica
hej maja! intreserad av resesällskap? hör gärna av dig! vivvi1982@hotmail.com

re: Läsa i Barcelona?
2005-01-22 21:36   kristian
hej! jag tänkte åka till barcelona nu i mars och läsa spanska. jag har ingenstans att bo men tänkte försöka leta efter något kollektivboende med svenskar eventuellt. om någon har förslag eller tips på boende så sicka gärna ett mail. eller om nån vill mötas upp / åka tillsammans. jag tänke läsa på skolan don quijote. kristian kristian@idle.se

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in