Läsa franska i Paris i sommar? - Forum

2005-03-03 17:14   Helen
Hej! Jag är en tjej på 23år som ska gå en språkkurs i Paris i 13 veckor. Det blir i början av Juni. Vore jättekul om nån mer som ska dit hörde av sig så kanske vi kan ordna boende tillsammans. Maila mig på helen.leyton@spray.se

re: Läsa franska i Paris i sommar?
2005-03-30 16:08   Anna
Hej! Jag ska också studera franska i Paris i sommar, på Eusrocentres Paris 6 juni - 2 september. Jag är intresserad av att dela lägenhet, så hör jättegärna av dig till mig. MVH Anna

RE: Läsa franska i Paris i sommar?
2009-01-13 23:33   sofia
Hej =) jag heter sofia, är 23 år och såg att du ska läsa franska i paris i sommar; jag har inte anmält mig till något än men vill väldigt gärna läsa franska i sommar. åker du genom någon förmedlare eller hur har du ordnat allt själv? hur länge har du läst innan och ska du läsa på sorbonne? vore jätteglad för svar =) kh sofia

RE: Läsa franska i Paris i sommar?
2009-04-14 17:07   Fredrik
Hej, jag skall också läsa i sommar, blir nog bara 6 veckor från och med första juni och sedan igen i slutet av augusti och frammåt, jag har inte hittat någon bra skola dock, skulle någon kunna maila adress, kontaktperson eller bara ge några tips? Skulle hjälpt mig väldigt mycket. MVH Fredrik Hansson

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in