Lägenhet i London önskas under sommaren - Forum

2005-05-12 17:06   Patrik och Malin
Hej! Vi ska till London och arbeta över sommaren och letar efter en central bostad för två personer från 17/6 - 11/9. Helst nära city, max 250£ per vecka. Vi är båda 22 år gamla och ska jobba på bank över sommaren. Tacksam för tips!

Hej!
2005-06-05 22:10   Mia
Hejsan! Jag heter Mia och pluggar Service Management i Helsingborg. Såg på studentum att ni ska till London under sommaren och jobba. Vad roligt;) Till hösten ska jag åka till London och plugga och detta kanske är lite fräckt av mig, men jag undrar om ni har fått tag på något boende? Om ni har fått tag på något skulle jag vara jättetacksam att få veta hur ni ska göra med boendet efter sommaren? Jag börjar mina kurser den 26 September, men kommer antagligen åka en vecka eller så innan. Knäppt eller inte, men jag var tvungen att fråga;) Tack på förhand och hoppas jobbet blir kanonbra! MVH // Mia

Bostad i London
2005-08-02 12:37   TK
Hej! Såg ditt inlägg på studentum. Mitt namn är Tommy Kullberg och jag driver ett företag i London kallat LondonfindA. Vi förser bla studenter med bra och billigt boende i London. Alla våra hus/lägenheter har tillgång till internet samt kabel-TV vilket är inkulderat i hyran. Våra priser variera beroende på var i London du vill bo och med hur många du kan tänka dig bo med. Våra priser är mycket fördelaktiga så hör gärna av dig ifall du fortfarande söker boende. Du kan nå mig på 0044 7834 76 46 26 eller på email. Från torsdag 4/8 till 9/8 kan du nå mig på mitt svenska tel nr 0705 25 60 62.

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in